Od zawsze zakochany w Portugalii, a od 10 lat mieszka na stałe w Lizbonie. Przewodnik wycieczek po tym magicznym i wciąż nie do końca odkrytym kraju. Wieczne sąsiedztwo Atlantyku, historie wyśpiewane w fado w małej knajpce na Alfamie, pyszne i świeże ryby, owoce morza, zapierające dech w piersiach widoki na Cabo da Roca czy niezwykle ciepli i gościnni Portugalczycy – wszystko to sprawia, że chce się wracać do Portugalii. Lizbona jest jedyną stolicą europejską, gdzie można odnaleźć małomiasteczkowy spokój. Różnorodność dzielnic, ich przyjazna atmosfera i lokalny patriotyzm tworzą niezwykłą lizbońską mozaikę. Z pomocą Marcina poznasz Portugalię taką, jakiej nie znajdziesz w zwykłym przewodniku.
Z zawodu fotograf, podróżnik i dziennikarz, ekspert od krajów byłego ZSRR i Bliskiego Wschodu. Laureat krajowych i światowych nagród fotograficznych, m.in Travel Photographer of The Year, Viva! Photo Awards czy fotograficznego Gran Prix festiwalu Kolosy. Autor książki „Po Bajkale”, stały współpracownik magazynów i portali podróżniczych. Zawodowy storyteller i pilot wycieczek. Alpinista, w 2016 roku podjął próbę zdobycia drugiego najwyższego niezdobytego szczytu świata. Rowerem przejechał w zimie jezioro Bajkał i Grenlandię. Ambasador marki Aura (dawniej Yeti). W podróżach szuka prawdy, dobra i piękna. www.jakubrybicki.pl instagram https://www.instagram.com/jakubrybicki/
Już od najmłodszych lat uwielbiał podróże palcem po mapie i nie rozstawał sie ze swym atlasem. Z wykształcenia geograf ze specjalizacją kartografia i teledetekcja, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. W czasie studiów i po ich zakończeniu współorganizował i pilotował wiele wypraw po Afryce Północnej i Azji, ze szczególnym umiłowaniem Azji Centralnej, subkontynentu indyjskiego oraz Azji Południowo - Wschodniej. Podróżował tez po Ameryce Południowej m.in. po Argentynie, Brazylii, Urugwaju i Paragwaju. Na przełomie 2009 i 2010 odbył (trwającą 365 dni) podróż przez 25 krajów europejskich i azjatyckich aby dotrzeć do Papui Nowej Gwinei bez użycia transportu lotniczego. W czasie swych podróży lubi przemieszczać się lokalnymi środkami transportu, ceni sobie kontakt z miejscową ludnością. W wolnych chwilach najchętniej odpoczywa w górach podczas pieszych i rowerowych wypadów. Pilotuje wyprawy do Azji oraz wyjazdy rowerowe po Europie
Z zamiłowania podróżniczka, uwielbia górskie wyprawy, trekkingi, niesamowite miejsca i spotkania z ludźmi. Zanim została pilotem przez prawie dwa lata samodzielnie odkrywała najpiękniejsze zakątki Azji- przemierzała Chiny, Indie, Nepal, Wietnam, Kambodżę, Laos, Tajlandię, gdzie obecnie z wielką przyjemnością wraca pilotując grupy. Ciągle stara się poznawać nowe miejsca, czego konsekwencją są kolejne wyprawy do Ameryki Południowej i Afryki. Z wykształcenia ekonomistka, specjalizująca się w handlu zagranicznym i stosunkach międzynarodowych, jednak w praktyce miłośniczka tajemniczych podróży, adrenaliny i niezapomnianych przygód. Łatwo nawiązuje dobry kontakt z ludźmi, a uczestnicy wypraw uwielbiają jej profesjonalną opiekę i dbałość o każdy detal, które są jej wizytówką.
Z charakteru i pochodzenia góral, z wykształcenia geograf i ekonomista, z zamiłowania podróżnik i fotograf. Z pierwszego wyjazdu pamięta tylko cytrynadę w plastikowym woreczku, którą pił na statku płynącym z Krakowa do Tyńca. Z czasem ogarnęła go fascynacja przyrodą, górami i pragnienie odkrywania bogactwa, które niesie ze sobą kontakt z innymi ludźmi, kulturami i krajobrazami całego świata. Tak zrodziła się pasja podróżowania. Ceni sobie wyjazdy zarówno te bliskie jak i dalekie. Trzyma się zasady, którą kiedyś powiedział mu człowiek z Jaworznej: "Z ciekawości warto żyć...". Podróżował po Europie, Bliskim Wschodzie, Ameryce Północnej, Afryce i Azji, ale najchętniej wraca do Rumunii, Włoch i na Morawy.
Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.
Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17 PLN