Kasia Mazurkiewicz

Kasia Mazurkiewicz

Przewodnik wypraw poznawczych i trekkingowych, lubi opowiadać o świecie i ludziach podczas wypraw i pokazów slajdów. W naukowej karierze językoznawcy przeszkodził jej długotrwały związek z poznanym w Tatrach Andrzejem.
Dawno, dawno temu po raz pierwszy wyruszyli w Himalaje. Zbierając materiały do pokazów slajdów i przygotowując nowe trasy trekkingowe odbyli ponad 40 prywatnych wypraw w różne rejony Himalajów. Następnie przyszedł czas na Syberię, rosyjski Daleki Wschód, Mongolię, Azję Środkową, Bliski Wschód, Iran, Pakistan, Tybet, Turcję, Gruzję a także Wenezuelę i Tanzanię. Lubią wracać w te same miejsca a szczególnie chętnie wracają w indyjskie Himalaje. Wydali przewodnik trekkingowy "Himalaje indyjskie" oraz album "Himalaje - szlakiem karawan i pielgrzymów". Od 1994 prowadzą Agencję Podróżniczą Terra Incognita, pilotują wyprawy trekkingowe, zorganizowali ponad 140 autorskich wypraw trekkingowych w Himalaje i inne góry świata dla niewielkich grup (Indie, Nepal, Tybet, Pakistan, Syberia, Mongolia, Tanzania, Gruzja, Turcja, Kirgizja), z których ponad 100 poprowadzili osobiście jako przewodnicy trekkingowi, prezentują pokazy slajdy ze swoich podróży i organizują festiwal TERRA.

Wyjedź ze mną na wyprawę

Poznaj także

Poznaj wszystkich

Dlaczego Horyzonty

Przygotowywanie wypraw i ich prowadzenia jest naszą pasją. Interesujemy się ptakami, wędrujemy po górach, jeździmy rowerami, fotografujemy i docieramy do najdalszych zakątków Ziemi, aby później podzielić się swoimi doświadczeniami i zdobytą wiedzą z Uczestnikami naszych wyjazdów.
20 latPodróżujemy z Wami
po całym świecie!
5 tys.Zadowolonych podróżników
każdego roku
60Ofert wyjazdów
w stałej ofercie biura
250Terminów dostępnych
przez 12 miesięcy w roku!

Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.

Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17 PLN