Od Fatry po Tatry – w górach Słowacji

Od Fatry po Tatry – w górach Słowacji

Słowacja
Oferta w przygotowaniu
Liczba uczestnikow: 15-25 osób
Potrzebujesz więcej informacji? 12 31 24 400biuro@horyzonty.pl

O wyprawie

  • Wędrówki na lekko po Małej Fatrze, Górach Choczańskich i Tatrach
  • Wspaniały halny grzbiet Malej Fatry – „Tatr w miniaturze”
  • Wielki Rozsutec – najpiękniejsza góra Słowacji
  • Panoramy ze szczytów i wapienne kaniony Gór Choczańskich
  • Dziumbier i Chopok najwyższe szczyty Niżnych Tatr
  • Słowacka kuchnia regionalna i znakomite piwo
  • Wyjazd z cyklu "Łukiem Karpat"

Program

Warunki

Cena obejmuje:
  • Transport: autokar lub bus (wyjazd z Krakowa)
  • Zakwaterowanie: 6 noclegów w pensjonatach
  • Wyżywienie: 6 śniadania
  • Opiekę przewodnika
  • Ubezpieczenie: KL do 20 000 EUR | NNW do 15 000 PLN | BP do 1000 PLN
  • Składki: TFG - 2 PLN, TFP - 2 PLN
  • Podatek VAT

Liczba uczestników: 15-25 osób

Cena nie obejmuje:
  • Wyżywienia poza śniadaniami
  • Kosztów realizacji programu (biletów na kolej linową, biletów wstępu, opłat klimatycznych) - ok. 45 EUR

Informacje dodatkowe

Liczba uczestników: 15 - 25 osób

Zaliczka przy zgłoszeniu: 400 PLN

Warto wiedzieć

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz:12 31 24 400biuro@horyzonty.pl
Aby otrzymać więcej informacji:

Dlaczego Horyzonty

Przygotowywanie wypraw i ich prowadzenia jest naszą pasją. Interesujemy się ptakami, wędrujemy po górach, jeździmy rowerami, fotografujemy i docieramy do najdalszych zakątków Ziemi, aby później podzielić się swoimi doświadczeniami i zdobytą wiedzą z Uczestnikami naszych wyjazdów.
20 latPodróżujemy z Wami
po całym świecie!
5 tys.Zadowolonych podróżników
każdego roku
60Ofert wyjazdów
w stałej ofercie biura
250Terminów dostępnych
przez 12 miesięcy w roku!

Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.

Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17 PLN