Poszukujemy do biura w Krakowie osoby na stanowisko
MANAGER koordynator wyjazdów Azja, Afryka
Do głównych zadań pracownika na tym stanowisku należą m.in.:
- przygotowanie ofert wyjazdowych do Azji i/lub Afryki
- udzielanie rzetelnych informacji dotyczących oferowanych wyjazdów
- współpraca z kontrahentami oraz nawiązywanie nowych kontaktów,
Od pracownika na tym stanowisku oczekujemy:
- znajomości tematyki podróżniczej rejonu Azji i Afryki
- komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy
- inicjatywy i zaangażowania w wykonywane zadania
- umiejętności pracy w zespole
- chęci do zdobywania nowej wiedzy oraz umiejętności
- doświadczenia w pracy w turystyce mile widziane
Oferujemy:
- świetną atmosferę i pracę w zespole pełnym podróżniczych pasjonatów
- siedziba biura w centrum Krakowa
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat
- stałe wynagrodzenie + dodatkowe premie
- dofinasowanie karty sportowej
- możliwość udziału w spotkaniach branżowych
Jeżeli jesteś zainteresowany/-a, wyślij swoje CV oraz krótki list motywacyjny
na adres praca@horyzonty.pl z dopiskiem w tytule PRACA - KRAKÓW
Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Klub Podróży Horyzonty z siedzibą w Krakowie w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym"