Śladami sudeckich tajemnic – w górach Polski

Śladami sudeckich tajemnic – w górach Polski

6 dniPolska
Oferta w przygotowaniu
Liczba uczestników: 15-25 osób
Potrzebujesz więcej informacji? 12 31 24 400biuro@horyzonty.pl

O wyprawie

  • Całodzienne wycieczki po górach „na lekko”
  • Śnieżnik – jedna z najwyższych i najpiękniejszych gór w Sudetach
  • Góry Stołowe i ich skalne arcydzieła
  • Tajemnicze podziemia Walimia
  • Śnieżne Kotły – najładniejszy zakątek Karkonoszy
  • Dawny wulkan Ostrzyca, nazywany „Sudecką Fudżijamą”
  • Wyjazd z cyklu „W górach Polski”

Program

Mapa

Warunki

Cena obejmuje:
  • Transport: autokar lub bus (wyjazd z Krakowa lub z Katowic)
  • Zakwaterowanie: 5 noclegów w hotelu turystycznym/pensjonacie (pokoje 2-3 osobowe)
  • Wyżywienie: 5 śniadań, 3 obiadokolacje
  • Opiekę przewodnika
  • Ubezpieczenie: NNW do 10 000 PLN
  • Składki: TFG - 2 PLN, TFP - 2 PLN
  • Podatek VAT

Liczba uczestników: 15-25 osób

Cena nie obejmuje:
  • Wyżywienia poza wymienionym
  • Kosztów uczestnictwa w programie (opłat klimatycznych, ew. biletów wstępu) - ok. 50 PLN

Informacje dodatkowe

Liczba uczestników: 15 - 25 osób

Zaliczka przy zgłoszeniu: 400 PLN

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz:12 31 24 400biuro@horyzonty.pl
Aby otrzymać więcej informacji:

Dlaczego Horyzonty

Przygotowywanie wypraw i ich prowadzenia jest naszą pasją. Interesujemy się ptakami, wędrujemy po górach, jeździmy rowerami, fotografujemy i docieramy do najdalszych zakątków Ziemi, aby później podzielić się swoimi doświadczeniami i zdobytą wiedzą z Uczestnikami naszych wyjazdów.
20 latPodróżujemy z Wami
po całym świecie!
5 tys.Zadowolonych podróżników
każdego roku
60Ofert wyjazdów
w stałej ofercie biura
250Terminów dostępnych
przez 12 miesięcy w roku!

Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.

Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17 PLN