Kreta – nieznane oblicze wyspy

Kreta – nieznane oblicze wyspy

8 dniGrecja
Wybierz termin:
Liczba uczestnikow: 10-18 osób
Potrzebujesz więcej informacji? 12 31 24 400biuro@horyzonty.pl

O wyprawie

  • Białe góry – wędrówki na lekko i spacery wzdłuż wybrzeża
  • Samaria, Lissos, Agia Irini – kreteńskie wąwozy
  • Akrotiri i starożytne miasto – okolice Chanii
  • Chania - urlokliwy wenecki port z licznymi zabytkami
  • Przysmaki kreteńskiej kuchni

Program

Warunki

Cena obejmuje:
  • Transport: przelot Warszawa-Chania-Warszawa, transport na miejscu (autokar lub bus, częściowo transport publiczny), transport głównego bagażu pomiędzy miejscami noclegami
  • Zakwaterowanie: 7 noclegów w hotelach/apartamentach. Dopłata do pokoju 1-osobowego 790 PLN (liczba pokojów ograniczona)
  • Wyżywienie: 3 śniadania
  • Opiekę przewodnika
  • Ubezpieczenie: KL do 20 000 EUR | NNW do 15 000 PLN | BP do 1000 PLN
  • Składki: TFG - 10 PLN, TFP - 10 PLN
  • Podatek VAT

Liczba uczestników: 10-18 osób

Zaliczka przy zgłoszeniu: 1 500 PLN

Cena nie obejmuje:
  • Wyżywienia (poza 3 śniadaniami) - ok. 15-25 EUR/dzień
  • Kosztów uczestnictwa w programie (m.in. bilety wstępu, prom, zwyczajowe napiwki) - ok. 40 EUR

Warto wiedzieć

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz:12 31 24 400biuro@horyzonty.pl
Aby otrzymać więcej informacji:

Dlaczego Horyzonty

Przygotowywanie wypraw i ich prowadzenia jest naszą pasją. Interesujemy się ptakami, wędrujemy po górach, jeździmy rowerami, fotografujemy i docieramy do najdalszych zakątków Ziemi, aby później podzielić się swoimi świadczeniami i zdobytą wiedzą z Uczestnikami naszych wyjazdów.
20 latPodróżujemy z Wami
po całym świecie!
5 tys.Zadowolonych podróżników
każdego roku
60Ofert wyjazdów
w stałej ofercie biura
250Terminów dostępnych
przez 12 miesięcy w roku!

Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.

Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17