Durmitor i Góry Przeklęte

Durmitor i Góry Przeklęte

9 dniCzarnogóra
Wybierz termin:
Liczba uczestnikow: 15-25 osób
Potrzebujesz więcej informacji? 12 31 24 400biuro@horyzonty.pl

O wyprawie

  • Zielone hale i białe szczyty Durmitoru
  • Jezioro Czarne z górami odbijającymi się z krystalicznej wodzie
  • Kanion Tary – najgłębszy i jeden z najpiękniejszych w Europie
  • Wodospady w dolinie Ropojana
  • Bobotov kuk i Zla Kolata – ataki szczytowe na najwyższe góry

Program

Mapa

Warunki

Cena obejmuje:
  • Transport: autokar lub bus (wyjazd z Krakowa)
  • Zakwaterowanie: 7 noclegów w hotelach/pensjonatach
  • Wyżywienie: 7 śniadań, 3 obiadokolacje
  • Opiekę przewodnika
  • Ubezpieczenie: KL do 20 000 EUR | NNW do 15 000 PLN | BP do 1000 PLN
  • Składki: TFG - 10 PLN, TFP - 10 PLN
  • Podatek VAT

Liczba uczestników: 15-25 osób

Zaliczka przy zgłoszeniu: 400 PLN

Cena nie obejmuje:
  • Wyżywienia poza śniadaniami (pakiet 3 kolacji za dopłatą 150 PLN)
  • Kosztów uczestnictwa w programie (bilety wstępu, lokalny przewodnik, transport lokalny, taksy klimatyczne) - ok. 130 EUR

Informacje dodatkowe

Liczba uczestników: 15 - 25 osób

Zaliczka przy zgłoszeniu: 400 PLN

Warto wiedzieć

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz:12 31 24 400biuro@horyzonty.pl
Aby otrzymać więcej informacji:

Dlaczego Horyzonty

Przygotowywanie wypraw i ich prowadzenia jest naszą pasją. Interesujemy się ptakami, wędrujemy po górach, jeździmy rowerami, fotografujemy i docieramy do najdalszych zakątków Ziemi, aby później podzielić się swoimi doświadczeniami i zdobytą wiedzą z Uczestnikami naszych wyjazdów.
20 latPodróżujemy z Wami
po całym świecie!
5 tys.Zadowolonych podróżników
każdego roku
60Ofert wyjazdów
w stałej ofercie biura
250Terminów dostępnych
przez 12 miesięcy w roku!

Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.

Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17 PLN