Kwietne łąki Ponidzia

Kwietne łąki Ponidzia

Polska
Wybierz termin:
Liczba uczestnikow: 12 - 18 osób
Potrzebujesz więcej informacji? 12 31 24 400biuro@horyzonty.pl

O wyprawie

  • Barwne (niezwykle fotogeniczne) kobierce stepowych muraw
  • Botaniczne rzadkości – len włochaty, len złocisty, dzwonek syberyjski, wisienka stepowa, ostnica Jana i wiele innych
  • Spływ kajakowy meandrami Czarnej Nidy
  • Gipsowe wzgórza oferujące rozlegle panoramy okolicy
  • Ciekawy świat owadów: jelonek rogacz i piękne motyle

Program

Warunki

Cena obejmuje:
  • Zakwaterowanie: w hotelu w 2-osobowych pokojach z łazienkami 
  • Wyżywienie: 3 śniadania i 3 obiadokolacje
  • Transport: bus
  • Opiekę przewodnika-przyrodnika
  • Bilet wstępu do Śiętokrzyskiego Parku Narodowego
  • Ubezpieczenie NNW
  • Składki: TFG - 2 PLN, TFP - 2 PLN
  • Podatek VAT

Liczba uczestników: 12 - 18 osób

Cena nie obejmuje:
  • Wyżywienia poza wymienionym
  • Uczestnictwa w spływie kajakowym
  • Biletów wstępu do ogrodu botanicznego i zwiedzanych obiektów oraz lokalnych przewodników

Informacje dodatkowe

Liczba uczestników: 12 - 18 osób

Zaliczka przy zgłoszeniu: 400 PLN

Warto wiedzieć

    Masz pytania? Zadzwoń lub napisz:12 31 24 400biuro@horyzonty.pl
    Aby otrzymać więcej informacji:

    Dlaczego Horyzonty

    Przygotowywanie wypraw i ich prowadzenia jest naszą pasją. Interesujemy się ptakami, wędrujemy po górach, jeździmy rowerami, fotografujemy i docieramy do najdalszych zakątków Ziemi, aby później podzielić się swoimi doświadczeniami i zdobytą wiedzą z Uczestnikami naszych wyjazdów.
    20 latPodróżujemy z Wami
    po całym świecie!
    5 tys.Zadowolonych podróżników
    każdego roku
    60Ofert wyjazdów
    w stałej ofercie biura
    250Terminów dostępnych
    przez 12 miesięcy w roku!

    Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.

    Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17 PLN