Wielkanoc w Słowińskim Parku Narodowym

Wielkanoc w Słowińskim Parku Narodowym

Polska
Oferta w przygotowaniu
Liczba uczestnikow: 8 - 18 osób
Potrzebujesz więcej informacji? 12 31 24 400biuro@horyzonty.pl

O wyprawie

  • Słowiński Park Narodowy - najwyższe wydmy w Polsce
  • Ptaki na jeziorach Łebsko i Gardno
  • Skansen wsi słowińskiej w Klukach
  • Półwysep Helski
  • Rezerwat Beka
  • Uroczyste Śniadanie Wielkanocne

Program

Warunki

Cena obejmuje:
  • Transport: bus
  • Zakwaterowanie: w hotelu/pensjonacie w pokojach 2/3-osobowych
  • Wyżywienie: śniadania i obiadokolacje
  • Możliwość skorzystania z basenu z ciepłą solanką i masażem wodnym
  • Możliwość skorzystania z sali sportowo-rehabilitacyjnej
  • Bilety wstępu do Słowińskiego Parku Narodowego oraz skansenu wsi słowińskiej w Klukach
  • Opiekę przewodnika
  • Ubezpieczenie NNW
  • Składki: TFG - 2 PLN, TFP - 2 PLN
  • Podatek VAT

Liczba uczestników: 8 - 18 osób

Cena nie obejmuje:
  • Wyżywienia poza wymienionym
  • Dodatkowych zabiegów w hotelu (cena od 60 PLN)

Informacje dodatkowe

Liczba uczestników: 8 - 18 osób

Zaliczka przy zgłoszeniu: 200 PLN

Warto wiedzieć

    Masz pytania? Zadzwoń lub napisz:12 31 24 400biuro@horyzonty.pl
    Aby otrzymać więcej informacji:

    Dlaczego Horyzonty

    Przygotowywanie wypraw i ich prowadzenia jest naszą pasją. Interesujemy się ptakami, wędrujemy po górach, jeździmy rowerami, fotografujemy i docieramy do najdalszych zakątków Ziemi, aby później podzielić się swoimi doświadczeniami i zdobytą wiedzą z Uczestnikami naszych wyjazdów.
    20 latPodróżujemy z Wami
    po całym świecie!
    5 tys.Zadowolonych podróżników
    każdego roku
    60Ofert wyjazdów
    w stałej ofercie biura
    250Terminów dostępnych
    przez 12 miesięcy w roku!

    Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.

    Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17 PLN