Szkocja - dzika i romantyczna

Szkocja - dzika i romantyczna

8 dniSzkocja, Wielka Brytania
Wybierz termin:
Liczba uczestnikow: 15-20 osób
Potrzebujesz więcej informacji? 12 31 24 400biuro@horyzonty.pl

O wyprawie

  • Zabytkowy Edynburg z Zamkiem i Królewską Milą
  • Piesze wędrówki pośród majestatycznej szkockiej przyrody
  • Potężne zamki i malownicze jeziora
  • Wędrówki śladami szkockich bohaterów 
  • Niesamowita wyspa Skye
  • Degustacja whisky
     

Program

Mapa

Warunki

Cena obejmuje:
  • Transport: przelot Warszawa (Modlin/Okęcie) - Edynburg - Warszawa (Modlin/Okęcie), transport na miejscu (autokar lub bus, w Edynburgu transport publiczny)
  • Zakwaterowanie: 7 noclegów  
  • Wyżywienie: 7 śniadań
  • Opiekę przewodnika
  • Ubezpieczenie: KL do 20 000 EUR | NNW do 15 000 PLN | BP do 1000 PLN
  • Składki: TFG - 10 PLN, TFP - 10 PLN
  • Podatek VAT

Liczba uczestników: 15-20 osób

Zaliczka przy zgłoszeniu: 1 200 PLN

Cena nie obejmuje:
  • Wyżywienia poza śniadaniami. Możliwe jest wykupienie pakietu 3 kolacji (cena: 400 zł).
  • Kosztów uczestnictwa w programie (bilety wstępu, degustacje, opłaty klimatyczne, opłaty wjazdowe itp.) - ok. 90 GB

Warto wiedzieć

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz:12 31 24 400biuro@horyzonty.pl
Aby otrzymać więcej informacji:

Dlaczego Horyzonty

Przygotowywanie wypraw i ich prowadzenia jest naszą pasją. Interesujemy się ptakami, wędrujemy po górach, jeździmy rowerami, fotografujemy i docieramy do najdalszych zakątków Ziemi, aby później podzielić się swoimi doświadczeniami i zdobytą wiedzą z Uczestnikami naszych wyjazdów.
20 latPodróżujemy z Wami
po całym świecie!
5 tys.Zadowolonych podróżników
każdego roku
60Ofert wyjazdów
w stałej ofercie biura
250Terminów dostępnych
przez 12 miesięcy w roku!

Klub Podróży Horyzonty Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zdalne zarządzanie biurem podróży poprzez wdrożenie dedykowanej platformy informatycznej rozwiązaniem na sytuacje kryzysowe Klubu Podróży Horyzonty.

Celem projektu jest zapewnienie zdalnej i zautomatyzowanej obsługi klienta, co znacznie poprawi jakość świadczonych usług oraz zwiększy odporność biura na sytuacje kryzysowe.Dofinansowanie projektu z UE: 234 719,17 PLN